Friday, May 11, 2007

ЭНЭ ОДОР...

Нэг бол бороо ороод л эсвэл цас хаяад л мон янзтай байна аа...
Энэ хумуус хоорондоо ямар их ялгаатай юм бэ?

Нэг хун намайг нэг их сайн танихгуй байж

-Монголд бороо ороод хуйтэн байна гэхэд "Дулаан хувцаслаарай" гэж байхад нэг ни
-Юу ч хэлэхгyй... гэтэл тэр ни угтаа надад тэгж хэлэх учиртай хун байдаг.

Эндээс би нэг л зуйлийг ойлголоо. Хумуус ямар оор юм бэ?

Тэдний сэтгэлд асар их ялгаа байна. Тэгэхээр хунийг хайрлаж чаддаг хун гэж тусдаа байдаг юм болов уу?

Нэг ни хэлэх ёсгуй хунд зугээр л оорийн хандлагаараа хэлж байхад нэг н хэлэх ёстой байж магадгуй байтал ямар ч сэдэл байхгуй...

Тэгэхээр "хунийг хайрлаж чаддаг, тийм чадвартай хун ямар аугуу вэ"

Гайхалтай... Тийм л хумуус амидралийг гэрэлтyyлж явдаг байх даа...

//Би хоёр оор хунийг харицуулж тэднийг муулах гэсэнгyй. Эндээс хумуусийн дотоод сэтгэл, хандах хандлага гээд маш нарийн юмнууд ажиглагдаж байна гэж би бодож байна/ /


No comments: