Wednesday, July 25, 2007

ЭНЭ ОДОР...

Блогт зочилж байгаад баярлалаа. Одоогоор би эзгүй байна. Гэхдээ миний санаа бодол узэл санаа, сэтгэгдэл, шулгууд, тэмдэглэлүүд маани тантай хамт байна.

Тэгэхээр та тавтай морил. /инээмсэглэв/ хэхэ...

Таний нудний омно байгаа "ЭНЭ ОДОР"-ууд бол миний ямар нэгэн зуйлсээс сэдэл авч оорийн бодлоо илэрхийлсэн тэмдэглэлүүд болно. Мон та дараа дараагийн хуудсуудаас миний хайку шулгуудээс гадна оор уран бутээлчдийн шулгууд, хайку шулгийн тухай гарсан нийтлэл, уншсан номний тухай гээд багагуй бичвэрүүд танийг зугаацуулах болно.

Та нэгийг боддог хун аваас уншихад илуудэхгүй гэж зовлож байна.

Хэтэрхий хувийн чанартай зуйлс байвал оршоож ойлгоно уу. Энэ бол зовхон миний хувийн бодол, узэл санаанд тулгуурласан бодол эргэцүүллүүд учир оорийн мэдэрсэн зуйлсийн тухай бага зэрэг оруулахаар шийдсэн болно.

Мон энэхүү талбар миний оорийн дотоод сэтгэлээ илэрхийлэх, хуссэн хэн нэгэнд бага ч гэсэн танигдах гарц болж байгаад баяртай байгаагаа илрхийлэе.

Би угтаа яагаад гэсэн асуултанд тайлбар хийх дургуйн дээр хэрвээ хусвэл энэхүү блогт зочилход хэзээд танд нээлттэй байх болно.

Мон та сэтгэгдлээ улдээхээ мартаж болохгуй шуу.

Хундэтгэсэн С.Оюунтугс

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.