Thursday, June 28, 2007


ЭНЭ ОДОР...

ХАЙКУЧДАД

/гар зургийг С.Оюунтугс/


Саяханий нэг одор Ломбийн Нямаа гэдэг хун над дээр хурч ирлээ.
Би тэр хунийг сонсож байснаас уулзаж танилцаж байсангуй.

Миний номийг асууж явна. Хайкун тухай ном гаргах гэж байгаа гэнэ. Монголд бичигдсэн хайкунуудаас бурдсэн. Бас Японий монголд орчуулагдсан хайкунуудаас ч оруулах юм байх. Ер ни л хайку гэж юу болох тухай холбогдолтой л ном байх бололтой.

Багштай уулзсан гэсэн. Багш намайг жаал магтжээ янз ни. Юу юу гэл ээ...Хэ хэ.
Энэ ни над улдэг. Бичвэл дэндүү даруу биш хэрэг болох биз.

За тэр ч яахав. Нэг ном мэндлэх юм байна даа.

Сайхан л ном болох байх.

Гэснээс тэр хун монголийн утга зохиолд хийсэн л юмтай ахмад хун. Гэтэл араасаа эрэл сурал болгоод ёсгуй л юм болж байна даа.

Сая Дарханд байдаг нэг хунтэй утсаар ярилаа. Миний блог-т байнга зочилж уншиж байгаа гэнэ. Найз ноход н ч гэсэн. Баярлалаа. Харин сэтгэгдэл улдээхээ мартваа... Хэ хэ

Хайку бичдэг тэр номонд хайку нэмэрхэл хусэлтэй бол 99944695 гэсэн утас руу холбоо тогтоогоорой.

Би хувидаа хайкутай гэсэн ганц хоёр хунд дуулгасан.
Нэг мосон олигтой ном болгох хэрэгтэй л дээ.

/Намайг Блог-той болгосон тэр залууд баярлаж байна шуу/

No comments: